Ad As A Service

Vergeet de oude marketingmethodes en verspil je geld niet aan onnodige advertenties. Deze worden namelijk grotendeels genegeerd. Mensen zijn gewend geraakt aan deze manier van beïnvloeding en sluiten zich hiervoor volledig af. Ze zijn murw gebeukt de afgelopen decennia.

Je kunt dit dure geld beter gebruiken om op een andere manier te investeren. Geef je doelgroep een dienst cadeau, een service van de zaak. Het liefst gratis, maar indien nodig kan hiervoor ook geld gevraagd worden (houd de bedragen klein). Dit kan natuurlijk een website zijn, maar ook een App. Hierdoor zal je doelgroep zich gaan begeven op het platform dat jij hebt uitgerold.

Win-win

Een win-win situatie. De klant is happy en zal dit gevoel koppelen aan je merk. Daarnaast heb je allerlei nieuwe manieren gevonden om te adverteren op je eigen dienst. Niemand zal dit erg vinden. Het is zelfs gepast. Als klant heb je ook wat over voor een gratis dienst.

Daarnaast krijg jij inzicht in het gedrag van de klant, ontwikkel je een langdurige relatie en investeer je de euro dus op een uitzonderlijk goede wijze.

Ik noem deze strategie: Ad As A Service.


gerelateerde blogs met thumbnail