SEO na 2010

Natuurlijk is SEO niet moeilijk. Zeker nu niet. Maar SEO wordt steeds ingewikkelder. Je zult met steeds meer zaken rekening moeten houden. Content en backlinks zijn niet meer voldoende om na 2010 goede SEO te kunnen doen. SERP zal ook geen hard criterium meer kunnen zijn, aangezien deze per zoekvraag anders zal; de zoekresultaten zullen gepersonaliseerd worden aan de hand van eerdere zoekvragen, browserhistorie en sociale criteria. Sociale en persoonlijke factoren zullen meegewogen gaan worden in het zoekresultaat. SEO in haar huidige vorm zal snel sterven in schoonheid en vervangen worden door Social Personal SEO.


gerelateerde blogs met thumbnail

Heel interessant !

Om binnen de sociale trend te blijven: passen 'customer testimonials' ook binnen dit verhaal van Social / Personal SEO ?

Groeten,
Kevin

gravatar

Elk item dat een bepaalde waardering geeft aan een organisatie of persoon zal straks meegenomen kunnen worden in Social SEO. Customer testiminals helemaal. Hoe handig zou het zijn als je weet welke autogarage goede testimonials heeft en zeker als één van die testimonials een vriend is met veel autokennis. Bingo!