Democracy of goods

Gepersonaliseerde service is altijd een teken geweest van luxe en status. Vorsten hebben dienaren. Persoonlijk bankiers en privé cateraars bedienen de rijken. Filmsterren hebben een persoonlijk assistent (PA). Rijke mensen huren een personal trainer in om hun lichaam weer in shape te krijgen.

Persoonlijke goederen is ook een kenmerk voor de elite. Alleen de rijken kunnen een persoonlijke ontworpen en handgemaakt product aanschaffen. Originele jurken van top designers kosten soms tienduizenden euros. Veel kunst (en vroeger zelfs muziek) werd zelfs eeuwenlang betaald door koningen en prinsessen. Artiesten melden zich aan bij het koningshuis om hun artiestenleven te sponsoren. Zelfs Mozart en Beethoven waren afhankelijk van het koningshuis van Duitsland en Oostentrijk.

Op Internet

Een van de beloftes die al lang geld voor het kanaal Internet, is de open en low-cost toegang tot gepersonaliseerde service en advies voor een steeds groter wordende groep producten, services en inkomensniveaus. In de jaren 20 van de vorige eeuw werd dit als grote voordeel gecommuniceerd als voordeel van massaproductie. De fabriek had de mogelijkheid om iedereen dezelfde service en goederen te bieden als de rijken (democracy of goods).
Technologie vandaag kan zelfs personalisatie erg goedkoop maken, dit kan geautomatiseerd worden, virtueel getoond worden waardoor een hefboomwerking ontstaat naar bestaande digitale bezittingen.

Personalisatie is niet langer meer alleen geschikt voor de rijkbedeelden; personalisatie kan aan iedereen, via het Internet, worden aangeboden. Deze aanpak zorgt ervoor dat de bezoeker van je website zich voelt als een koning, mits de uitvoering excellent is.

Personalisatie is een must!


gerelateerde blogs met thumbnail