Interactive Media and Marketing Event (IMME)

Zojuist via E-mail ontvangen:

Op woensdag 20 en donderdag 21 januari vindt in de Jaarbeurs Utrecht de eerste editie van het Interactive Media and Marketing Event (IMME) plaats. IMME is dé vakbeurs voor interactieve on- en offline marketing en biedt het beste wat Nederland op interactief gebied te bieden heeft. Als je nu aanmeldt is de entree zelfs gratis.

Laatste ontwikkelingen
Een bezoek aan de beurs staat garant voor een gevarieerd en compleet programma met de laatste ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing. Via een uitgebreide beursvloer en meer dan 30 topsprekers wordt u compleet geïnformeerd over onderwerpen als e-mail, gaming, mobile, analytics, social media, publishing, video, search en interactive advertising.

Het uitgebreide lezingenprogramma biedt ruimte aan een groot aantal cases, praktische tips en innovaties. Met dit jaar bijdragen van onder andere:
  • Wolter Tjeenk Willink, directeur Traffic Builders
  • Anders Frankel, CEO Apsis
  • Theo Slaats, partner Deloitte
  • Geert-Jan Smits, directeur Jungle Minds
  • Professor David Crystal, Crystal Semantics
Het belooft een event te worden dat u niet mag missen! Registreer u daarom vandaag nog voor een gratis bezoek aan de beurs of kijk voor meer informatie op Immevent.

Nationale Marketingdag 2010 (NMD)
Blokkeer daarnaast 17 juni 2010 vast in uw agenda voor de Nationale Marketingdag 2010 (NMD). MarketingTribune is, in samenwerking met Marketingfacts en het MEC (Marketing Executive Center), druk bezig met de voorbereidingen op deze dag. Begin 2010 start de inschrijving dus houd de website, www.nationalemarketingdag.nl, in de gaten.

Ik heb me zojuist geregistreerd!


gerelateerde blogs met thumbnail