Klantgerichtheid - Zo kan het ook!

Ongeveer twee jaar geleden heb ik een badkamer aangeschaft bij Brugman. Alles netjes laten installeren, betegeld en opgehangen door een klusjesman.

Spiegel kapot
Afgelopen maandagavond sprong een gedeelte van de spiegel af bij het sluiten van de spiegelkast. Paniek in de tent! Hoe krijgen we dit gefixed?

Mijn eerste reactie was: terug naar de leverancier, eens kijken hoe hij hierop reageert:

Op de website van Brugman heb ik via een webformulier aangegeven dat een stuk van de spiegel was afgebroken. Er was op dat moment ook geen andere manier om Brugman te bereiken (het was tenslotte al avond).
Slechte ervaringen met andere leveranciers
Met andere bedrijven heb ik slechte ervaringen met het webformulier en/of email-kanaal. Meestal wordt hier niet eens op geantwoord, laat staan actie ondernomen.

Hoe anders bij Brugman:
De volgende dag werd ik 's ochtends al teruggebeld door Brugman met de mededeling dat de nieuwe spiegel besteld was. Ze had nog wel een 'spijtige' mededeling: het kon wel eens drie weken duren voordat de spiegel geleverd zou worden.

Als klant voelde ik me al lang geholpen: snelheid van reageren was prima en de aangedragen oplossing voldeed!

Chapeau!


gerelateerde blogs met thumbnail